Nieuws
Update voor partners

Hieronder vind je de belangrijkste informatie terug die tijdens de Kick-off is gedeeld, ook voor partners die er niet bij konden zijn. De presentatie is hier te downloaden.
Algemeen
Onze communicatiestrategie is gericht op de branding van de Rotterdam Architectuur Maand als festival. We willen de bezoeker een totaaloverzicht geven van wat er allemaal te doen is. Daarnaast willen we het programma voor iedere bezoeker behapbaar maken door onze content steeds te richten op een bepaald thema of een bepaalde doelgroep. We hebben geen ruimte om alle activiteiten een voor een uit te lichten maar focussen op het bundelen van verschillende programma’s. Denk aan 5x de leukste weekenduitjes voor gezinnen, of 5x evenementen rondom duurzaamheid. Zo nemen we de bezoeker mee in het programma. De redactie selecteert de activiteiten die uitgelicht worden.
Evenement aanmelden
Je doet mee aan de RA Maand door je activiteit aan te melden in onze Partneromgeving. Hier kun je een organisatieprofiel en evenement(en) aanmaken. Je evenement wordt na controle van de redactie binnen 48 uur geplaatst in de kalender op rotterdamarchitectuurmaand.nl (vanaf 20 april). Raadpleeg ook de handleiding voor meer uitleg. Voor vragen kun je terecht bij Aniek de Rooij via a.derooij@airrotterdam.eu.
Website kalender live: 20 april
Op 20 april versturen we ons volgende persbericht en staat de kalender op de RA Maand website live. Hoe eerder je je evenement aanmeldt, hoe meer ruimte er is om te worden meegenomen in onze online contentstrategie.
Marketingkit
Via je account op de Partneromgeving heb je toegang tot de Marketingkit. Hier kun je materiaal zoals logo’s, afbeeldingen en de boilerplate van de RA Maand downloaden. Deze gebruik je om je evenement onder de aandacht brengt bij je eigen achterban en publiek. Je kunt hier ook de RA Maand reel downloaden om in te zetten op je eigen socials.
Online Communicatie Spreekuurtje
Vanaf 13 april kun je iedere donderdag van 9:00 tot 9:30 uur aansluiten bij ons online Communicatie Spreekuurtje. Zo blijf je op de hoogte van elkaars communicatieactiviteiten en kun je je vragen, ideeën of input met ons bespreken zodat de marketingcampagne vanuit verschillende hoeken goed op elkaar is afgestemd.
De link naar het spreekuur vind je hier.